شاهکار جدید سونی SmartWatch 2
 
تکنولوژی جدید

 sony-smartwatch-2

 شرکت سونی شاهکاری دیگر به جهان عرضه می‌کند. SmartWatch 2 اولین ساعت هوشمندی است که ضد آب و ضد غبار است و می‌تواند با فناوری NFC به گوشی متصل شود. این ساعت هوشمند یک قدم جدید در آسان‌تر کردن زندگی انسان‌ها بر می‌دارد و فناوری‌های قدیم و جدید را با هم پیوند می‌زند. عینک گوگل نیز برای همین کار آمده است ولی تفاوت عمده‌ای که با ساعت هوشمند سونی دارد، ظاهر آن است. بسیاری ممکن است قیافه‌ی عینک گوگل را بر صورتشان دوست نداشته باشند. ساعت هوشمند سونی بسیار زیبا طراحی شده است. بدنه‌ی آن از آلومینیوم است و قرار است با بندهای گوناگون عرضه شود تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. البته شما می‌توانید هر بند ۲۴ میلی‌متری که دوست داشته باشید به آن متصل کنید.

SmartWatch-2-SW2_hires

از ویژگی‌های این دستگاه ضد آب و ضد غبار بودن آن است. سونی جدیداً به تولید دستگاه‌های ضد آب و ضد غبار روی آورده است. گوشی Sony Xperia ZR و Sony Xperia Z Ultra که همین امروز معرفی شد نیز ضد آب و ضد غبار هستند. دو گوشی یادشده در ضد آب بودن استاندارد IP55/IP58 و ساعت SmartWatch 2 استاندارد IP57 را کسب کرده است. البته با این که این دستگاه‌ها ضد آب هستند ولی پیشنهاد می‌شود بنا بر احتیاط موقع حمام یا استخر آن‌ها را با خود نبرید.

نمایشگر این ساعت ۱.۶ اینچ است و رزولوشن ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسل دارد. ویژگی بسیار مهم این نمایشگر ال سی دی، این است که ضد انعکاس نور است و روشنایی آن به اندازه‌ای بالا است که در نور خورشید هم به راحتی دیده می‌شود. پس احتیاجی به نگرانی در مورد دیده شدن صفحه‌ی آن نیست.

SmartWatch 2 تا وقتی به تلفن همراه متصل نشده است، یک ساعت است که می‌توانید آلارم برای آن تنظیم کنید و از نور صفحه‌ی آن برای پیدا کردن تخت خواب در شب موقعی که چراق‌ها خاموش است استفاده کنید. اما ویژگی منحصر به فرد آن این است که می‌توانید بوسیله‌ی NFC به راحتی با نزدیک کردن آن به تلفن همراه (البته اگر تلفن همراه شما نیز این قابلیت را داشته باشد.) آن‌ها را به هم متصل کنید. با این کار از این به بعد می‌توانید بوسیله‌ی این ساعت، Notification ها را روی نمایشگر آن مشاهده کنید، به تماس‌ها پاسخ دهید، پیام‌‌هایتان را مدیریت کنید، آهنگ در حال پخش را عوض کنید، صدای آن را کم و زیاد کنید و با برنامه‌های مختلف گوشی کار کنید. سیستم‌عامل این ساعت، اندروید نیست ولی ظاهری شبیه اندروید با زبان‌های مختلف دارد و با اندروید گوشی ارتباط برقرار می‌کند.

nexusae0_1_Smartwatch_2_Black_Angled_thumb

این ساعت در سپتامبر ۲۰۱۳ به قیمت ۲۶۱ دلار در جهان عرضه خواهد شد. آنچه که از مشخصات این ساعت تاکنون گفته شده است بدین صورت است:

 sony_smartwatch_2


نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت19:22---8 تير 1392
یادم رفت اگه از کامران و هومن خوشت میاد اینجا هم بیا بنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 11:28
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 58513
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1